10-те най-често задавани въпроси към нас
Когато човек реши да замине за Германия като болногледач, в съзнанието му възникват много въпроси. Разбираме, че това е важна стъпка, която изисква подготовка и доверие. Затова събрахме на едно място най-често задаваните въпроси, които получаваме от бъдещи болногледачи, и отговорите към тях.
Тази статия ще Ви помогне да се ориентирате в процеса и да се почувствате по-уверени още преди заминаването.
1. В град/село ли ще работя?
Местоположението на работа зависи от конкретната оферта:
● Някои пациенти живеят в големи градове или техните покрайнини.
● Други случаи са в по-малки села.
Подробности ще Ви бъдат предоставени преди да приемете офертата.
2. Ще се налага ли да ставам нощем?
Това зависи от конкретния случай:
● Ако има системна нужда от нощно ставане, това ще бъде предварително уточнено и ще получите допълнително заплащане за този труд.
3. Има ли интернет?
В повечето случаи в домовете има осигурен интернет, но това зависи от конкретната оферта. Тази информация ще Ви бъде предоставена предварително, за да можете да се подготвите.
4. Вие ли ще ми организирате пътуването?
Да, пътуването до Германия е изцяло организирано от нас. Ако полетът Ви е от София, но живеете в друг град, например Пловдив, ще трябва сами да организирате придвижването си до София. След като ни изпратите билета, разходите за това пътуване ще Ви бъдат възстановени. Стремим се да направим процеса удобен и ясен за Вас.
5. Ще ме чака ли някой като пристигна в Германия?
Да, ще Ви чака фирмено бусче, което ще Ви отведе директно до адреса на пациента. Ще стигнете безопасно и безпроблемно до мястото на работа, независимо от часа на пристигане.
6. Кога ще получа заплата?
Заплатите се изплащат на 14-то число всеки месец за изработените дни от предходния месец. Осигуряваме редовно и коректно изплащане на възнаграждението, така че можете да разчитате на нас.
7. Мога ли да получа аванс?
За съжаление, не предлагаме възможност за авансово плащане. Заплатата се изплаща изцяло на уговорената дата – 14-ти всеки месец.
8. Ако реша да работя още, ще мога ли да удължа престоя си?
По принцип, да. Ако семейството е доволно от Вашата работа и желае да продължите, можем да договорим удължаване на престоя Ви. Ще обсъдим всички детайли и ще Ви помогнем с нужната организация.
9. Ако не ми хареса мястото, какво правим?
В случай че мястото или условията не отговарят на Вашите очаквания, ще се погрижим да Ви намерим смяна. След като новият болногледач поеме случая, ще Ви прехвърлим на друг адрес, който по-добре отговаря на Вашите предпочитания и възможности.
10. Мога ли да пътувам с жена си/кучето си?
За съжаление, не. Работата изисква пълна ангажираност, а настаняването е организирано само за Вас.
Ако тук не открихте отговор на вашите въпроси, може да се обадите на някой от посочените телефони и колегите ни с радост ще Ви съдействат.